LEER MEER MET SPELLETJES (LEARN MORE THROUGH GAMES)
Doelgroep: kinderen vanaf een jaar of drie

Deze software is ook geschikt om met twéé losse knoppen te bedienen, nét wat moeilijker dan de 1-knopssoftware voor hen die wat ingewikkelder opdrachten aan kunnen.

Vier educatieve spelen met als titel: Kleurboeken, Puzzels, Geheugenspelletjes en Kleuren en vormen. Een prachtige set plaatjes en geluiden vindt u bij deze titel. Een van de fraaiste toevoegingen bij dit programma is de mogelijkheid om zelf plaatjes, foto's en uw eigen geluiden in te voegen!

U kunt b.v. uw eigen digitale foto's invoegen, te denken valt aan foto's van de omgeving of de woonsituatie van het kind dat met het programma werkt. U kunt de stem van het kind opnemen en gebruiken in het programma.

Hieronder een beschrijving van de onderdelen.
- Kleurboek: Ieder plaatje kan worden gekleurd op de manier die u wenst. Als u een stukje van het plaatje kleurt, hoort u een geluid. Aan beide kanten van het palet staan er pijltjes, daarmee kunt u door de verschillende beschikbare plaatjes bladeren.
- Geheugenspel: Probeer twee plaatjes die hetzelfde zijn, bij elkaar te zoeken. Op het scherm staan een aantal vierkantjes. Als u er op drukt draait het plaatje net als bij een gewoon kartonnen memoryspel als het ware om en ziet u het plaatje. Als de twee gekozen plaatjes niet bij elkaar horen, worden ze automatisch weer omgedraaid. Als er twee bij elkaar horen, blijven ze op het beeldscherm staan. Als u alle plaatjes hebt gevonden die bij elkaar horen, worden alle plaatjes nog 1 keer getoond en u krijgt een beloning. Een paar van deze geheugenspelletjes hebben oko geluid erbij.
- Puzzels: De bedoeling is dat de stukjes op de goed plaats gelegd worden net als bij een houten of kartonnen 'echte' puzzel. Als u een fout maakt hoort u een saai geluid. De stukjes mogen alleen op de goede plek neergelegd worden. U kunt als het ware alle stukjes bekijken als u op de blauw pijltjes klikt die aan beide zijden op het scherm zichtbaar zijn. U kunt met de schermpijlen ook de diverse beschikbare puzzels bekijken. Ook kunt u kiezen of u hulplijnen wilt of niet. Tenslotte kunt u een keuze maken uit puzzeltjes met 6, 12, 20 of 30 stukjes.
- Kleuren en vormen: Met een blokkendoos kunt u blokken van diverse kleuren en vormen gebruiken om te bouwen. Als er een blokje is dat u niet wilt gebruiken, trekt u het gewoon weg uit het bouwgedeelte. U kunt weer op de pijlen klikken om de diverse soorten blokjes te bekijken. Er zijn drie verschillende grootten blokjes om uit te kiezen. U kunt uw bouwplaats bewaren om op een later tijdstip aan verder te werken.

U kunt dit programma gebruiken met een muis, een aanraakscherm, het Intellikeys concept keyboard (met pijltjes overlay). Het geheugenspel kent ook toegang met 1 of 2 losse knoppen! Met de editor kunt u uw eigen plaatjes, foto's en geluiden toevoegen.

Een LäraMera produkt.

Systeemeisen:
Windows 95/98/2000/XP

Bestellen via www.edupro.nl is veilig, anders zou Edupro het ook niet sinds 1991 hebben uitgehouden! U betaalt als u privé bestelt vooraf na ontvangst van uw factuur via e-mail.
Edupro levert uitsluitend aan scholen, bedrijven en instellingen op rekening. De factuur zit in dat geval bij de zending! Betaling dient te geschieden binnen een termijn van 14 dagen.
Genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld.
Leer meer met spelletjes (learn more through games) versie voor 1 gebruiker à € 68,50
Leer meer met spelletjes (learn more through games) versie voor 2 gebruikers à € 103,50
Leer meer met spelletjes (learn more through games) versie voor 5 gebruikers à € 207,50